2011年9月10日星期六

團裏的美麗富媽媽

呼倫貝爾的第三天,觀景比較平淡。可以一記的是在農舍吃的那頓午飯,整團人大大小小的在餐間厨房走進走出,大人們隨手拿新鮮摘下來做菜的蕃茄就往嘴裏送,小孩在井邊按打水器樂此不疲,熱鬧的厨房裏瀰漫炒菜的濃香!

當然還有這個美麗的富媽媽,成了我偷拍的對象:

後來我把照片給她看了,司機小李看後就說是花仙子啊!

借了富媽媽摘下來的美麗野花拍照

另一天的又一次偷拍,很時髦的美麗富媽媽
.
.
.
去年今日:真相,原來悲惨更多,混帳更多
.
去年昨日:危險二分法
.

11 則留言:

Armadillo 說...

哈哈,你曳曳呀,偷拍良家婦女!

L L 說...

新鮮:

我就睇到心花都放咯,可是口卻沒花!




Arma:

我偷拍完有俾佢睇,佢都大方地接受架!

新鮮人 說...

東西飄雨西山晴,
時間唔配合囉!

點解你唔放我個留言出黎嘅?

L L 說...

哈哈,click 漏咗,啱啱又有人 hi我,chat 咗成晚,到瞓時就唔記得咯!

我都想飄埋去哦,呵呵!

韻味熊貓 說...

校長:

偷拍都組合得好靚!好似一幅畫咁!

L L 說...

佛爺:

旅途裏有亮點,就是好 :)

Armadillo 說...

唔影都影咗,唔通咬你食咩!哈哈,話唔定你真係想佢咁做喎!

L L 說...

Arma:

冇呀冇呀,我自己知自己事!我坐喺隻艇到就係〈老
人與海〉喇,边有資格呀!

L L 說...

Eben:

你句太抵死喇,唔放得 :)

Jessica Chan 說...

校長偷拍為樂呀!

L L 說...

呵呵,我但願我的眼睛能攝!